Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143156" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143156 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá souvislostí vyučovacího stylu a učebního stylu budoucího učitele a jeho názoru na potřebnost využití projektové výuky. Uvedená problematika je součástí plánované disertační práce, blíže se zaměřuje na výuku tematického okruhu Svět práce. Stať se dále věnuje dvěma průzkumům, které byly provedeny u budoucích učitelů katedry technické a informační výchovy na PdF UP. První z nich byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku dle Sitné. Jeho cílem je zjistit jaký má budoucí učitel nejen učební styl, ale jak je schopný přizpůsobit vyučovací hodinu všem svým žákům právě díky svým učebním stylům. Druhý byl proveden pomocí nestandardizovaného dotazníku, ten zjišťoval, jak se tito budoucí učitelé staví k projektové výuce na škole respektive projektové výuce ve Světě práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's teaching style and his preferation of project teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the context of the teaching style and learning style of the future teacher and his opinion on desirability for using of project teaching. This issue is part of the planned dissertation thesis, more closely is dealt with teaching of thematic area of World of work. The article also deals with two exploration which were performed for prospective teachers of Faculty of Education of Palacký University Olomouc. The first one was performed using a standardized questionnaire according toSitná. Its target is determined that has the future teacher not only teaching style, but how is able to adapt the lesson to all its students thanks to their learning styles. The second was performed using non-standardized questionnaire. He found out howto build these future teachers to teach project education in a school or rather project education in the World of work.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    202-208

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku