Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143156" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143156 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá souvislostí vyučovacího stylu a učebního stylu budoucího učitele a jeho názoru na potřebnost využití projektové výuky. Uvedená problematika je součástí plánované disertační práce, blíže se zaměřuje na výuku tematického okruhu Svět práce. Stať se dále věnuje dvěma průzkumům, které byly provedeny u budoucích učitelů katedry technické a informační výchovy na PdF UP. První z nich byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku dle Sitné. Jeho cílem je zjistit jaký má budoucí učitel nejen učební styl, ale jak je schopný přizpůsobit vyučovací hodinu všem svým žákům právě díky svým učebním stylům. Druhý byl proveden pomocí nestandardizovaného dotazníku, ten zjišťoval, jak se tito budoucí učitelé staví k projektové výuce na škole respektive projektové výuce ve Světě práce.
Název v anglickém jazyce
Teacher's teaching style and his preferation of project teaching
Popis výsledku anglicky
This article deals with the context of the teaching style and learning style of the future teacher and his opinion on desirability for using of project teaching. This issue is part of the planned dissertation thesis, more closely is dealt with teaching of thematic area of World of work. The article also deals with two exploration which were performed for prospective teachers of Faculty of Education of Palacký University Olomouc. The first one was performed using a standardized questionnaire according toSitná. Its target is determined that has the future teacher not only teaching style, but how is able to adapt the lesson to all its students thanks to their learning styles. The second was performed using non-standardized questionnaire. He found out howto build these future teachers to teach project education in a school or rather project education in the World of work.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
ISBN
978-80-87533-03-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
202-208
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—