Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické znalosti obsahu u učitelů Výchovy k občanství a Společenskovědního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143165" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143165 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické znalosti obsahu u učitelů Výchovy k občanství a Společenskovědního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje závěrečné výstupy z výzkumného projektu Didaktické znalosti obsahu u učitelů Výchovy k občanství a učitelů Společenskovědního vzdělávání, který vznikl v rámci Studentské grantové soutěže Univerzity Palackého. Článek přináší analýzu výstupů z Q-metodologie, kde byly porovnávány odpovědi mezi muži a ženami učiteli, dále byly porovnávány odpovědi podle různé délky praxe respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Content Knowledge for teachers of civics and social science education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the final outputs of the research project Teaching Content Knowledge for teachers of civics and social science education, which originated in the Student Grant Competition of Palacky University. The article presents an analysis of outputs from the Q-methodology, where the responses between men and women teachers were compared as well as responses according to different lengths of experience of respondents.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    37-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus