Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Subjektivní odpovědnost učitele za žáky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521236" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Subjektivní odpovědnost učitele za žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je součástí výzkumného záměru Subjektivní odpovědnost učitele za žáka: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Cílem našeho budoucího výzkumu bude zjišťování míry a vývoje subjektivní odpovědnosti za žáka u studentů učitelství prvního stupně základní školy. Text je dílčím krokem k vypracování přehledové studie k tématu odpovědnosti učitele za žáky, zaměřuje se proto na teoretické vymezení pojmu učitelské odpovědnosti za žáka a představuje závěry některých českých i zahraničních výzkumů zjišťující míru učitelské odpovědnosti za žáka. Věnuje se také koncepci žákovské školní úspěšnosti, která se subjektivní odpovědností učitele za žáky úzce souvisí. Na závěr představíme záměr pro empirickou část našeho výzkumu, který budeme provádět v kontextu profesionalizace studentů učitelství.

  • Název v anglickém jazyce

    Subjective teacher responsibility for pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is a part of the research intent Subjective teacher responsibility for pupils: qualitative and quantitative aspects. The aim of our future research will be to discover the level and development of subjective responsibility for pupils of primary school teacher trainees. The text is a part of a review study dealing with teacher responsibility for pupils and it focuses on theoretical framework of the concept of teacher responsibility for pupils and presents conclusions of Czech and foreign research investigating the level of teacher responsibility for pupils. It also deals with the concept of school success of pupils, which is closely related to teacher responsibility for pupils. Finally, the paper presents the aim of the empirical part of our research which will be conducted within the context of teacher trainees’ professionalization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fórum mladých výzkumníků VI.

  • ISBN

    978-80-7454-792-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    25-32

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    3. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku