Problematika edukace osob s mentálním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143280" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika edukace osob s mentálním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný příspěvek mapuje výsledky Specifické grantové soutěže, která byla realizována na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci v letech 2011-2012. Téma příspěvku se orientuje do oblasti speciální pedagogiky konkrétně speciálněpedagogické andragogiky psychopedické. Celý příspěvek pojednává o problematice edukace dospělých osob s mentálním postižením. Text nastiňuje možnosti celoživotního vzdělávání pro dospělé osoby s mentálním postižením v České republice, jeho dostupnost a reálné podmínky. Na tuto problematiku bude nahlíženo ze tří rozličných oblastí. První oblastí bude prezentace názorů k tomuto tématu ze strany pracovníků, kteří pracují s dospělými osobami s mentálním postižením. Druhou oblast budou představovat názory zaměstnavatelů dospělých osob s mentálním postižením a poslední část interpretuje názory samotných dospělých osob s mentálním postižením.
Název v anglickém jazyce
The Issue of Education of Person with Learning Disabilities
Popis výsledku anglicky
This paper surveys the results of specific grant competition, which was implemented at the Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc in 2011-2012. The paper focuses in the field of special education. Entire article deals with problems of education of adults with learning disabilities. The text outlines the opportunities for life long learning for adults with learning disabilities (availability and realterms) in the CzechRepublic. This issue will be analyzed from three different areas. Thefirst area willbe a presentation of views on this subject by the staff who work with adults with learning disabilities. The second area will represent the views of employers of adults with learning disabilities and the final section interprets the opinions themselves,adults with learning disabilities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky
ISBN
978-80-244-3364-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
185-198
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
14. 3. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—