Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143492" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná publikace ve svých jednotlivých kapitolách rozpracovává problematiku inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. Uvádí historická a filozofická paradigmata, věnuje se otázce současného vzdělávání a možností do budoucnosti. Dále analyzuje inkluzi ve vysokoškolském vzdělávání, komparaci se zahraničními trendy, věnuje se profilu inkluzivního učitele a jeho role v procesu speciálněpedagogické diferenciální diagnostiky. Pojednává o transdisciplinárních modelech týmového přístupu k dětem se zrakovým a vícenásobným postižením. ICT gramotnost a kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na inkluzivní vzdělávání v rámci rámcového vzdělávacího programu a uvádí možnosti podpory inkluze ve volnočasovém vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Perspectives on inclusive education of disabled

  • Popis výsledku anglicky

    Professional publications in their respective chapters elaborates the issue of inclusive education of children, pupils and students with disabilities. Features historical and philosophical paradigms, deals with the issue of the current education and opportunities for the future. It also analyzes inclusion in higher education, comparison with international trends, deals with the profile of inclusive teacher and his role in the process of special educational differential diagnosis. It discusses the modelsof trans-team approach to children with visual and multiple disabilities. ICT literacy and skills of pupils with special educational needs. It focuses on inclusive education within the framework of the educational program and identifies ways to supportinclusion in a leisure education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0177" target="_blank" >GA406/09/0177: Kvalita života osob pečujících o člena rodiny s těžkým zdravotním postižením</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3372-1

  • Počet stran knihy

    106

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy