Spojení konstrukční stavebnice Lego WeDo s projektem Scratch jako jedna z alternativních cest ve výuce algoritmizace a programování na 1. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144978" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144978 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spojení konstrukční stavebnice Lego WeDo s projektem Scratch jako jedna z alternativních cest ve výuce algoritmizace a programování na 1. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek klade otázky související s pojetím výuky programování a algoritmizace. Kdy začít výuku uvedené problematiky? Jaké jsou cíle této výuky? Jaké prostředky jsou k tomu vhodné? Cílem je diskuse na toto téma. Na některé z uvedených otázek nabízíme odpovědi.
Název v anglickém jazyce
Connecting Lego WeDo Construction Kit with Scratch Project as a Possible Way in Teaching Algorithm Development and Programming at Primary School
Popis výsledku anglicky
In this contribution there are several questions referring to teaching programming and algorithm development. When should the above mentioned subjects be taught? What are the aims of such teaching? What tools are applicable in such teaching? The aim is to discuss this topic. We offer several answers to some of the mentioned questions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trends in Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
205-211
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—