Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spojení konstrukční stavebnice Lego WeDo s projektem Scratch jako jedna z alternativních cest ve výuce algoritmizace a programování na 1. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144978" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spojení konstrukční stavebnice Lego WeDo s projektem Scratch jako jedna z alternativních cest ve výuce algoritmizace a programování na 1. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek klade otázky související s pojetím výuky programování a algoritmizace. Kdy začít výuku uvedené problematiky? Jaké jsou cíle této výuky? Jaké prostředky jsou k tomu vhodné? Cílem je diskuse na toto téma. Na některé z uvedených otázek nabízíme odpovědi.

  • Název v anglickém jazyce

    Connecting Lego WeDo Construction Kit with Scratch Project as a Possible Way in Teaching Algorithm Development and Programming at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    In this contribution there are several questions referring to teaching programming and algorithm development. When should the above mentioned subjects be taught? What are the aims of such teaching? What tools are applicable in such teaching? The aim is to discuss this topic. We offer several answers to some of the mentioned questions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trends in Education

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    205-211

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus