Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Názory studentů pedagogické fakulty na úroveň jejich pregraduální přípravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145282" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Názory studentů pedagogické fakulty na úroveň jejich pregraduální přípravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na jejich pregraduální učitelskou přípravu. Bylo zjištěno, že studenti jsou se svou pregraduální učitelskou přípravou ve většině případů spokojeni.Přesto se velmi často objevoval požadavek na rozšíření pedagogických praxí a řešení modelových situací ve výuce. Zajímavým zjištěním výzkumu byl fakt, že na splnění očekávání studenta spojeného se studiem na PdF se významně podílelo zaměření studenta (přírodovědné, společenskovědní, speciálně-pedagogické) a typ absolvované střední školy. Naopak pohlaví studentů na splnění očekávání spojeného se studiem na PdF vliv nemělo.

  • Název v anglickém jazyce

    Opinions of the Students of the Faculty of Education on their Undergraduate Teacher Preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the results of research. By means of a questionnaire we surveyed the opinions of the students on their undergraduate teacher preparation. It was found out that the students are in most cases satisfied with the quality of their undergraduate teaching preparation. Nevertheless, the students require the extension of teaching practice in schools as well as involving more possibilities for practising model situations in the classroom. One of the interesting findings of the research is thefact that the fulfilment of student expectations is associated with the type of a study course taken at the Faculty of Education. It was revealed that both the specialization (natural sciences, social sciences, special-pedagogy) and a type of completedsecondary school are significantly important factors. On the other hand, the survey showed that gender of students has no impact on fulfilment of expectations associated with the study at the Faculty of Education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Červen

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    458-469

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus