Názory studentů pedagogické fakulty na úroveň jejich pregraduální přípravy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145282" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Názory studentů pedagogické fakulty na úroveň jejich pregraduální přípravy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na jejich pregraduální učitelskou přípravu. Bylo zjištěno, že studenti jsou se svou pregraduální učitelskou přípravou ve většině případů spokojeni.Přesto se velmi často objevoval požadavek na rozšíření pedagogických praxí a řešení modelových situací ve výuce. Zajímavým zjištěním výzkumu byl fakt, že na splnění očekávání studenta spojeného se studiem na PdF se významně podílelo zaměření studenta (přírodovědné, společenskovědní, speciálně-pedagogické) a typ absolvované střední školy. Naopak pohlaví studentů na splnění očekávání spojeného se studiem na PdF vliv nemělo.
Název v anglickém jazyce
Opinions of the Students of the Faculty of Education on their Undergraduate Teacher Preparation
Popis výsledku anglicky
The paper describes the results of research. By means of a questionnaire we surveyed the opinions of the students on their undergraduate teacher preparation. It was found out that the students are in most cases satisfied with the quality of their undergraduate teaching preparation. Nevertheless, the students require the extension of teaching practice in schools as well as involving more possibilities for practising model situations in the classroom. One of the interesting findings of the research is thefact that the fulfilment of student expectations is associated with the type of a study course taken at the Faculty of Education. It was revealed that both the specialization (natural sciences, social sciences, special-pedagogy) and a type of completedsecondary school are significantly important factors. On the other hand, the survey showed that gender of students has no impact on fulfilment of expectations associated with the study at the Faculty of Education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
Červen
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
458-469
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—