Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Supervision as a prevention and support to teachers in inclusive education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146318" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146318 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15260/13:33146318

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2013/e-Pedagogium_2-2013web.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2013/e-Pedagogium_2-2013web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Supervision as a prevention and support to teachers in inclusive education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presented research was focused on the field of sentiments, attitudes and concerns of educators potentially working with pupils with impairment under inclusive/integrative settings. This study aimed at discovering whether the above stated parameters change after achieving qualification in special needs education. The results of research encompassing a period of three years aimed at describing a group of 794 educators from the point of view of development of their attitudes, opinions and concerns focused on the process of inclusion. In accordance to obtained results, the supervision as a special psychological support is badly needed.

  • Název v anglickém jazyce

    Supervision as a prevention and support to teachers in inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The presented research was focused on the field of sentiments, attitudes and concerns of educators potentially working with pupils with impairment under inclusive/integrative settings. This study aimed at discovering whether the above stated parameters change after achieving qualification in special needs education. The results of research encompassing a period of three years aimed at describing a group of 794 educators from the point of view of development of their attitudes, opinions and concerns focused on the process of inclusion. In accordance to obtained results, the supervision as a special psychological support is badly needed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE.2.3.20.0063" target="_blank" >EE.2.3.20.0063: Sociální determinanty zdraví u sociálně a zdravotně znevýhodněných a jiných skupin populace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium (online)

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    30-42

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus