Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání matematiky studenty učitelství prvního stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146571" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání matematiky studenty učitelství prvního stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Realizované výzkumné šetření ATM (Attitudes towards Mathematics) je zaměřeno na postavení matematiky v systému pregraduální přípravy učitelů primární školy z pohledu studentů. V textu příspěvku se autoři věnují dílčím výsledkům výzkumu, které jsou směřovány na postoje studentů k matematice v kontextu vybraných studijních předmětů. Jako hlavní výzkumnou metodu autoři zvolili metodu sémantického diferenciálu.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Mathematics by Prospective Primary School Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The ATM (Attitudes towards Mathematics) study was designed to provide information to better understand what the math position among other objects within the undergraduate training of primary school teachers. This article is aimed at the partial results of research that are focused on students' attitudes towards mathematics.The research data used were collected by a special questionare for measurement of attitudes which was created on the principle of semantic differencial.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika v primarnej škole - Rozne cesty, rovnaké ciele

  • ISBN

    978-80-555-0765-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    256-260

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov, Slovensko

  • Datum konání akce

    24. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku