Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výtvarné projevy dětí, dospívajících a studentů v roce 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146581" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146581 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=3&clanek=22" target="_blank" >http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=3&clanek=22</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výtvarné projevy dětí, dospívajících a studentů v roce 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o vybraných aspektech současného stavu výtvarného projevu dětí, dospívajících a studentů ve škole i mimo školu. Autorka se zabývá otázkou přetrvávání analogie mezi výtvarným vyjadřováním umělců a dětí, analyzuje role expresivity a sociability, věnuje se kontextu uplatňování výtvarného jazyka v sebevyjádření a v komunikaci a zaměřuje se na odůvodnění nadčasového významu expresivních výtvarných projevů ve výtvarné edukaci. V závěru se zabývá otázkou překrývání uměleckých a profánních projevů nacházejících se na pomezí umění, komunikace, kultury a výchovy v kontextu současných umělecko-pedagogických projektů.

  • Název v anglickém jazyce

    Artistic expressions of children, adolescents and students in 2013

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with selected aspects of the current state of art expression of children, teenagers and students in school and outside of school. The author deals with the symptoms persist analogy between creative expression of artists and children, analyzes the role of expressiveness and sociability in the context of the application of visual language in self-expression and communication, focusing on the justification of timeless importance of artistic expression in art education. In the end, we discuss the issue of overlapping artistic and profane expressions located on the border between art, communication, culture and education in the context of contemporary artistic and educational projects.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kultura, umění a výchova

  • ISSN

    2336-1824

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    "Nestránkováno"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus