Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie informací jako teoretický konstrukt i praktický fenomén ve speciální pedagogice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147135" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/sborn%C3%ADk%202013.pdf" target="_blank" >http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/sborn%C3%ADk%202013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie informací jako teoretický konstrukt i praktický fenomén ve speciální pedagogice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We have two main thematic interpretations of the theory of information. "Information theory" is a technology trend which is important in the sphere of special education. On the other hand we can mention the holistic concept of a human being. The professional attitudes to people with disability are marked by the holistic concept. But the development of the technology is not contradictory to a holistic concept of the individual. For example, we consider the development of the personality of a person withmild mental disability by using the computer and other technical tools for the biopsychological and spiritual development.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Theory as a Theoretical Construct and a Practical Phenomenon in Special Education

  • Popis výsledku anglicky

    We have two main thematic interpretations of the theory of information. "Information theory" is a technology trend which is important in the sphere of special education. On the other hand we can mention the holistic concept of a human being. The professional attitudes to people with disability are marked by the holistic concept. But the development of the technology is not contradictory to a holistic concept of the individual. For example, we consider the development of the personality of a person withmild mental disability by using the computer and other technical tools for the biopsychological and spiritual development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice

  • ISBN

    978-80-244-3823-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    328-330

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku