Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73597991" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73597991 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.grantjournal.com/issue/0802/PDF/0802.pdf" target="_blank" >http://www.grantjournal.com/issue/0802/PDF/0802.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of a pupil with multiple disabilities in the context of basal stimulation and multisensory environment

  • Popis výsledku anglicky

    Meeting, communicating and working with a pupil with multiple disabilities can be an opportunity for a teacher to enrich each other as well as a challenge. With respect to the holistic concept of each person&apos;s personality, including the pupil with multiple disabilities, we come to the basic question in our practice: What approach to the pupil to choose to maintain respect, respect for man and at the same time achieve the maximum possible development of the pupil? One possible answer is the concept of basal stimulation and the use of a multisensory environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Grant journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    78-81

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus