Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73597991" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73597991 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.grantjournal.com/issue/0802/PDF/0802.pdf" target="_blank" >http://www.grantjournal.com/issue/0802/PDF/0802.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.
Název v anglickém jazyce
Development of a pupil with multiple disabilities in the context of basal stimulation and multisensory environment
Popis výsledku anglicky
Meeting, communicating and working with a pupil with multiple disabilities can be an opportunity for a teacher to enrich each other as well as a challenge. With respect to the holistic concept of each person's personality, including the pupil with multiple disabilities, we come to the basic question in our practice: What approach to the pupil to choose to maintain respect, respect for man and at the same time achieve the maximum possible development of the pupil? One possible answer is the concept of basal stimulation and the use of a multisensory environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
78-81
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—