Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73597502" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73597502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Pupil with Multiply Disability in the Context of Basal Stimulation and the Multisensory Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Meeting, communication and working with a pupil with multiple disabilities can be an opportunity for the teacher to enrich each other and as well as challenge at the same time. With respect to the holistic concept of personality of each of us, including personality of the pupil with multiple disabilities, the basic question is coming: What approach to the pupil should be chosen to maintain esteem and respect for pupil and, at the same time, achieve the pupil&apos;s maximum of development? One possible way is the concept of basal stimulation and the use of a multisensory environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2019

  • ISBN

    978-80-87952-31-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    583-590

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    16. 12. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku