Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73597502" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73597502 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.
Název v anglickém jazyce
Development of Pupil with Multiply Disability in the Context of Basal Stimulation and the Multisensory Environment
Popis výsledku anglicky
Meeting, communication and working with a pupil with multiple disabilities can be an opportunity for the teacher to enrich each other and as well as challenge at the same time. With respect to the holistic concept of personality of each of us, including personality of the pupil with multiple disabilities, the basic question is coming: What approach to the pupil should be chosen to maintain esteem and respect for pupil and, at the same time, achieve the pupil's maximum of development? One possible way is the concept of basal stimulation and the use of a multisensory environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MMK 2019
ISBN
978-80-87952-31-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
583-590
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
16. 12. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—