Hodnocení elektronických studijních opor studenty Pedagogické fakulty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147246" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147246 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení elektronických studijních opor studenty Pedagogické fakulty
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje výsledky empirického výzkumu o elektronických studijních materiálech. Elektronické studijní materiály hodnotili studenti učitelských oborů pedagogické fakulty. Výzkumné šetření se zaměřovalo na spokojenost studentů s těmito oporami. A současně na jejich inklinaci k využívání elektronických materiálů nebo klasických tištěných materiálů při studiu.
Název v anglickém jazyce
Evaluation Electronic Study Materials by the Students of the Faculty of Education
Popis výsledku anglicky
This article presents the results of empirical research on electronic study materials. Electronic learning materials evaluated students teaching profession in the Faculty of Education. The survey focused on student satisfaction with these materials. Andwhile their inclination to use electronic materials or traditional printed materials in the study
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
58-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—