The autogenesis of a performer based on selecting piece of music
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150518" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Autogenéza interpreta pri výbere hudobného diela
Popis výsledku v původním jazyce
Autogenéza interpreta pri výbere diela podmienená úrovňou jeho hudobnej estetiky v závislosti na vývojových fázach. Prvá fáza - žiak na základnej umeleckej škole, druhá - študent konzervatória (hudobného gymnázia), tretia - poslucháč hudobnej vysokej školy (akadémie), štvrtá - samostatné tvorivé obdobie profesionálneho interpreta. Vplyvy okolia na autogenézu výberu diela interpretom s ohľadom na jeho aktuálnu vývojovú fázu. Dôležitosť dramaturgie koncertného programu a interpretačnej formy sprostredkovania hudobného materiálu poslucháčovi pri formovaní jeho názoru na dielo.
Název v anglickém jazyce
The autogenesis of a performer based on selecting piece of music
Popis výsledku anglicky
The autogenesis of a performer based on selecting piece of music is conditioned by the level of his music aesthetics and depends on his developmental stage. The first stage - primary music school pupil, the second stage - conservatory student (high school) or a grammar music school student, the third stage - a music academy student, the fourth stage - independent creative period of the professional performer. The impact of environment on the autogenesis of the selection of piece of music by the performer considering his actual developmental stage. The importance of proper dramaturgy of a concert programme and interpretive form of intermediating musical material to a listener by forming his attitude toward a piece of music.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teorie a praxe hudební výchovy III
ISBN
978-80-7290-724-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
60-65
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
14. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—