The definition of value category in pedagogy context on 6 step viewpoint
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151013" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.copsi.ro/manifestari-profesionale/a-aptea-editie-a-congresului-international-de-psihologie-cu-tema-cercetarea-modern-in-psihologie-ascips-2014-sibiu" target="_blank" >http://www.copsi.ro/manifestari-profesionale/a-aptea-editie-a-congresului-international-de-psihologie-cu-tema-cercetarea-modern-in-psihologie-ascips-2014-sibiu</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The definition of value category in pedagogy context on 6 step viewpoint
Popis výsledku v původním jazyce
Study focused on the definition and specification of assumptions in designing category value. the authors focus on the definition of the various theorethical conceptualizations of value and their interpretation in therms of active reconstruction. the bacground of scientific approaches and considerations affecting the autors'praxeological view of point on basic discursive analysis, which understand as the basis for studying the defined problem scientifically. in conclusion, we outline possible solutionsand suggest topics for further discussion.
Název v anglickém jazyce
The definition of value category in pedagogy context on 6 step viewpoint
Popis výsledku anglicky
Study focused on the definition and specification of assumptions in designing category value. the authors focus on the definition of the various theorethical conceptualizations of value and their interpretation in therms of active reconstruction. the bacground of scientific approaches and considerations affecting the autors'praxeological view of point on basic discursive analysis, which understand as the basis for studying the defined problem scientifically. in conclusion, we outline possible solutionsand suggest topics for further discussion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Individuals, Social and Work Groups, Organizations: Modern Research in Applied Psycholohy Conference Proceedings
ISBN
978-606-28-0013-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
67-87
Název nakladatele
Editura Universitara
Místo vydání
Bucurest
Místo konání akce
Sibiu, Romania
Datum konání akce
25. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—