Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výroba hudebních nástrojů ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151407" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výroba hudebních nástrojů ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Instrumentální činnosti se ve druhé polovině 20. století staly pevnou součástí všeobecné hudební výchovy na školách všech stupňů. Nezpochybnitelný je zejména jejich aktivizační význam, který může být ještě posílen, jestliže si žáci hudební nástroje samivyrábějí, případně se na jejich výrobě podílejí. Program Slyšet jinak zaměřený na rozvíjení kreativity prostřednictvím elementárního komponování využívá vlastnoručně vyrobených hudebních nástrojů jako prostředku k možnému hudebnímu vyjádření všech žáků,tedy bez ohledu na skutečnost, zda žák umí či neumí hrát na nějaký tradiční hudební nástroj.

  • Název v anglickém jazyce

    Making of musical instruments in school

  • Popis výsledku anglicky

    Instrumental activities became an important part of general music education at schools of all levels in the second half of the 20th century. Their great activation value is unquestionable and could be even greater if pupils manufacture their instrumentsthemselves or if they at least take part in the making process. The aim of the Different Hearing programme is to foster creativity in music education through classroom composing. It uses the original hand-made instruments as the means to enable all pupils to take part in musical activities, regardless their general abilities or existing knowledge to play any traditional musical instrument.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA408%2F09%2F0121" target="_blank" >GA408/09/0121: Výzkum post-indeterministických kompozičních metod: komponování v hudebních animačních programech a v hudební výchově</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Společný prostor/Common space 2014

  • ISBN

    978-80-244-4411-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    310-319

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku