Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Doctoral Study in the Professional Path of Academics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151485" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151485 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2014/e-Pedagogium_2-2014.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2014/e-Pedagogium_2-2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Doctoral Study in the Professional Path of Academics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To prepare the next generation of academics is considered the primary function of doctoral education. This study attempts to identify the role of doctoral study on the path of academics. The data were collected by the in-depth interview of Ph.D. graduates who had successfully achieved their PhD degree in education at Palacký University Olomouc in the past decade. The life stories of seven interviewees were included in analyzing by coding process. Six categories were generalized under three themes basedon the grounded theory.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Doctoral Study in the Professional Path of Academics

  • Popis výsledku anglicky

    To prepare the next generation of academics is considered the primary function of doctoral education. This study attempts to identify the role of doctoral study on the path of academics. The data were collected by the in-depth interview of Ph.D. graduates who had successfully achieved their PhD degree in education at Palacký University Olomouc in the past decade. The life stories of seven interviewees were included in analyzing by coding process. Six categories were generalized under three themes basedon the grounded theory.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium (print)

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    II

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    69-81

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus