Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reading Literacy in Primary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151600" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151600 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Čitateľská gramotnostť v primárnej škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom tohto článku je vyjadriť potrebu rozvíjania čitateľskej gramotnosti v primárnej škole, konkrétne so zameraním na oblasť porozumenia textu. gramotnosť žiakov v základnej škole, Vieme, že problém schopnosti porozumenia textu slovenských žiakov sa týka najmä vyšších úrovní porozumenia textu. Je známe, že tento problém zvlášť bol príčinou neuspokojivého postavenia našich žiakov v medzinárodnom programe posudzovania čitateľskej gramotnosti (PIRLS).

  • Název v anglickém jazyce

    Reading Literacy in Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is to utter the need to develop reading literacy of pupils in primary school, while focusing on the domain of text comprehension. We know that the problem of Slovak pupil's text comprehension capability is related to higher levelcomprehension function. It is known that this problem in particular was the cause of unsatisfying standing of our pupils in international reading literacy assessment program (PIRLS). We focus on the use of new, interactive methods to work with factual text by means of integrated teaching projects with cross-curricular and cross-componential integration in mother language education in primary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0004" target="_blank" >EE2.3.30.0004: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Univerzita ako miesto dialógu. Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet.

  • ISBN

    978-80-561-0151-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    209-216

  • Název nakladatele

    Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Poprad, Slovakia

  • Datum konání akce

    29. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku