Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stimulating cognitive functions and work with factual text in primary school

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156188" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156188 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Stimulating cognitive functions and work with factual text in primary school

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is devoted to reading literacy and the development of pupils at primary school. Following the Reading Literacy focus on the field of understanding educative text. Post a theoretical and practical part. The theoretical part deals with defining reading literacy, the developmental model, further comprehension and the relationship of language and cognitive processes. The practical part shows the research, which is aimed at promoting understanding educative text for students of the second grade ofelementary school.

  • Název v anglickém jazyce

    Stimulating cognitive functions and work with factual text in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to reading literacy and the development of pupils at primary school. Following the Reading Literacy focus on the field of understanding educative text. Post a theoretical and practical part. The theoretical part deals with defining reading literacy, the developmental model, further comprehension and the relationship of language and cognitive processes. The practical part shows the research, which is aimed at promoting understanding educative text for students of the second grade ofelementary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0041" target="_blank" >EE2.3.30.0041: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci II.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2015

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    34-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus