Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Substantive Text Comprehension and Working with it in Primary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156551" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156551 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Porozumenie vecnému textu a práca s ním v primárnej škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok je venovaný oblasti čitateľskej gramotnosti a jej rozvíjaniu u žiakov primárnej školy. V nadväznosti na čitateľskú gramotnosť sa zameriavame na oblasť porozumenia vecnému textu. Príspevok má teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa zaoberáme definovaním čitateľskej gramotnosti, jej vývinovým modelom, ďalej porozumením textu a vzťahu jazykových a kognitívnych procesov. V praktickej časti predstavujeme výskum, ktorý je zameraný na rozvíjanie porozumenia vecnému textu u žiakov druhéhoročníka základnej školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Substantive Text Comprehension and Working with it in Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to reading literacy and the development of pupils at primary school. Following the Reading Literacy focus on the field of understanding substantive text. Post a theoretical and practical part. The theoretical part deals with definingreading literacy, the developmental model, further comprehension and the relationship of language and cognitive processes. The practical part shows the research, which is aimed at promoting understanding substantive text for students of the second gradeof elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0041" target="_blank" >EE2.3.30.0041: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci II.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Čeština doma a ve světě

  • ISSN

    1210-9339

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    73-88

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus