Klima třídy na 2. Stupni základních škol z hlediska projevů rizikového chování ve třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151705" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151705 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima třídy na 2. Stupni základních škol z hlediska projevů rizikového chování ve třídě
Popis výsledku v původním jazyce
Národní strategie primární prevence rizikového chování na období 2013-2018, v působnosti resortu MŠMT ČR stanovila jako hlavní cíl systému prevence minimalizovat vznik a snížit míru rizikového chování u dětí a mládeže. Tímto motivováni jsme připravili výzkumný projekt, jehož aktuální stav řešení je prezentován v tomto konferenčním příspěvku. Příspěvek, resp. i celý výzkumný projekt, je zaměřen na výzkum významnosti klimatu třídy pro edukační úspěšnost žáka na základní škole a zároveň pro primární prevenci projevů rizikového chování ve třídách na základních školách.
Název v anglickém jazyce
Classroom Climate at Lower Secondary Schools in Terms of Risky Behaviour Signs in the Classroom
Popis výsledku anglicky
The national strategy for preliminary prevention of risky behaviour for the period of time between 2013 and 2018, in the competence of the Ministry of Education, Youth and Physical Education of the Czech Republic as its primary objective in minimizing the prevention and reduction of risky behaviour in children and adolescents. Thus motivated, a research project was prepared, the current status of which is to be presented in this conference contribution. The contribution, respectively, the entire research project is focused on the research on the significance of classroom environment for educational success of students at primary school and, at the same time for the preliminary prevention of risky behaviour in classrooms at primary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PhD existence 2014 Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy o doktorandech
ISBN
978-80-244-4228-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
"Nestránkováno"
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
19. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—