Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima třídy na 2. Stupni základních škol z hlediska projevů rizikového chování ve třídě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151705" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151705 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima třídy na 2. Stupni základních škol z hlediska projevů rizikového chování ve třídě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Národní strategie primární prevence rizikového chování na období 2013-2018, v působnosti resortu MŠMT ČR stanovila jako hlavní cíl systému prevence minimalizovat vznik a snížit míru rizikového chování u dětí a mládeže. Tímto motivováni jsme připravili výzkumný projekt, jehož aktuální stav řešení je prezentován v tomto konferenčním příspěvku. Příspěvek, resp. i celý výzkumný projekt, je zaměřen na výzkum významnosti klimatu třídy pro edukační úspěšnost žáka na základní škole a zároveň pro primární prevenci projevů rizikového chování ve třídách na základních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Classroom Climate at Lower Secondary Schools in Terms of Risky Behaviour Signs in the Classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The national strategy for preliminary prevention of risky behaviour for the period of time between 2013 and 2018, in the competence of the Ministry of Education, Youth and Physical Education of the Czech Republic as its primary objective in minimizing the prevention and reduction of risky behaviour in children and adolescents. Thus motivated, a research project was prepared, the current status of which is to be presented in this conference contribution. The contribution, respectively, the entire research project is focused on the research on the significance of classroom environment for educational success of students at primary school and, at the same time for the preliminary prevention of risky behaviour in classrooms at primary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PhD existence 2014 Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy o doktorandech

  • ISBN

    978-80-244-4228-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    "Nestránkováno"

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    19. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku