Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová třída – aktivní rešerše prostřednictvím workshopů s participačním výstupem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F24%3AN0000030" target="_blank" >RIV/60461071:_____/24:N0000030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nová třída – aktivní rešerše prostřednictvím workshopů s participačním výstupem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společně s kolegyní pedagožkou Markétou Hossingerovou navštěvovala základní školy vedla s ní program zaměřený na poznávání fyzického prostředí školy v jeho různých vrstvách (urbanistické, architektonické i designové). Primárním účelem tohoto projektu nebylo pouze poskytnutí zážitkově vzdělávacího programu školám, nýbrž i možnost využít jej jako příležitost a nástroj pro aktivní rešerši při pobytu ve specifickém prostředí škol a (konkrétně) učeben. Během celodenní akce jsem měla možnost poznat každodenní činnosti a zvyklosti, které se ve třídách odehrávají: V rámci zahrnutých aktivit žactvo i učitelstvo sdílelo své zkušenosti s pobytem ve třídě. Druhou polovinu vyhrazeného času věnovaly děti navrhování a následné prezentaci vlastních projektů navrhované ideální třídy s pomocí připravených papírových komponentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The New Classroom - active research through workshops with participatory output

  • Popis výsledku anglicky

    I visited primary schools with fellow educator Markéta Hossinger to lead a programme focused on exploring the physical environment of the school in its various layers (urban, architectural and design). The primary purpose of this project was not only to provide an experiential educational program for schools, but also to use it as an opportunity and tool for active research while in the specific environment of schools and (specifically) classrooms. During the day-long event, I was able to experience the daily activities and practices that take place in classrooms: Within the included activities, pupils and teachers shared their experiences of being in the classroom. The second half of the allotted time was dedicated to the children designing and then presenting their own projects of a proposed ideal classroom using prepared paper components.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Plzeň (více míst - škol)

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    86

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce