Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Selected issues of early intervention in Nigeria

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152135" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Selected issues of early intervention in Nigeria

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book is thematically focused on the area of early intervention for children with hearing impairment. The aim of the original research was to compare the functional factors in terms of Nigeria and the Czech Republic. The authors present description ofstrengths and weaknesses and searching for the sources of Influences on the personality development of a child with hearing impairment. Described are also suitable areas for intervention by more in special education or psychology. The research also brought intercultural differences as important fact enter into forms of work early intervention and which should be respected.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected issues of early intervention in Nigeria

  • Popis výsledku anglicky

    The book is thematically focused on the area of early intervention for children with hearing impairment. The aim of the original research was to compare the functional factors in terms of Nigeria and the Czech Republic. The authors present description ofstrengths and weaknesses and searching for the sources of Influences on the personality development of a child with hearing impairment. Described are also suitable areas for intervention by more in special education or psychology. The research also brought intercultural differences as important fact enter into forms of work early intervention and which should be respected.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4431-4

  • Počet stran knihy

    96

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy