Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152395" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152395 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá využitím modelů ve výuce biologie. V originálu příspěvku je publikována pouze anglická verze anotace (viz pole zadané níže - anglická verze).

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling in biology teaching - how to present selected biological phenomena to pupils

  • Popis výsledku anglicky

    There are several biological phenomena which are crutial for understanding the principles of biology. These are often hidden or too small to be easily seen. But we teach them at all school levels and want the pupils to know them. Because molecular biology, genetics and virology seem to be difficult to be taught practically and there are several important principles in these disciplines, we decided to show some low cost approaches. In this article, we describe instructions for modelling genetic shift ininfluenza virus, viral structures, mitosis and meiosis, ontogenesis and the inner surface of small intestine.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie - Chemie - Zeměpis

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2014

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    61-65

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus