Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152395" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152395 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy)
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá využitím modelů ve výuce biologie. V originálu příspěvku je publikována pouze anglická verze anotace (viz pole zadané níže - anglická verze).
Název v anglickém jazyce
Modelling in biology teaching - how to present selected biological phenomena to pupils
Popis výsledku anglicky
There are several biological phenomena which are crutial for understanding the principles of biology. These are often hidden or too small to be easily seen. But we teach them at all school levels and want the pupils to know them. Because molecular biology, genetics and virology seem to be difficult to be taught practically and there are several important principles in these disciplines, we decided to show some low cost approaches. In this article, we describe instructions for modelling genetic shift ininfluenza virus, viral structures, mitosis and meiosis, ontogenesis and the inner surface of small intestine.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie - Chemie - Zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
2/2014
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
61-65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—