Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

When Is Art?: A Theoretical Study to the Frame of Reference in Art Lessons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152412" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    When Is Art?: A Theoretical Study to the Frame of Reference in Art Lessons

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This theoretical chapter addresses the issue of the frame of reference in art lessons, which is the area of arts and culture. Other questions, which this article attempts to answer are what the specifics of artistic way of adopting the reality are, and what characteristics are attached to a work of art. The study discusses contemporary findings in the theory of art, in particular the findings of P. Bourdieu, N. Goodman, A. Danto and K. Liessmann.

  • Název v anglickém jazyce

    When Is Art?: A Theoretical Study to the Frame of Reference in Art Lessons

  • Popis výsledku anglicky

    This theoretical chapter addresses the issue of the frame of reference in art lessons, which is the area of arts and culture. Other questions, which this article attempts to answer are what the specifics of artistic way of adopting the reality are, and what characteristics are attached to a work of art. The study discusses contemporary findings in the theory of art, in particular the findings of P. Bourdieu, N. Goodman, A. Danto and K. Liessmann.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP407%2F12%2FP057" target="_blank" >GPP407/12/P057: Česká muzejní edukace v kontextu současných evropských trendů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Integrowanie dzialan pedagogiczno-artystycznych w edukacji elementarnej

  • ISBN

    978-83-929881-6-8

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    143-151

  • Počet stran knihy

    315

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Místo vydání

    Katowice

  • Kód UT WoS kapitoly