Digital Natives and Immigrants in the Educational Process
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153222" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153222 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Digitale Eingeborene und Digitale Einwanderer im Bildungsprozess
Popis výsledku v původním jazyce
Der Artikel befasst sich mit dem Einfluss von Informations- und Kommunikationstechnologien auf die Bildung von Schülern und Studenten. Es werden die generationsbedingte Unterschiedlichkeit infolge der Informations- und Kommunikationstechnologien erklärtund die Begriffe "digitale Eingeborene" und "digitale Einwanderer" aufgezeigt. Es wird dargelegt, wie sich die Bildungsumwelt durch den Einfluss moderner Technologien geändert hat und welche Änderungen in dem Bildungsprozess vorzunehmen wären.
Název v anglickém jazyce
Digital Natives and Immigrants in the Educational Process
Popis výsledku anglicky
The article deals with the influence of ICT on education of pupils and students. It explains the diversity of two generations caused by information and communication technologies and it explains the concept of digital natives and digital immigrants. Thearticle presents changes in the learning environment caused by modern technology and what changes should happen in the learning process.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání 2014
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
192-195
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—