Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace angličtiny ve výuce primární matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153319" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/Veda/AUPO/AUPO_Matematika_6.pdf" target="_blank" >http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/Veda/AUPO/AUPO_Matematika_6.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace angličtiny ve výuce primární matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na aktuální problematiku možné integrace cizího jazyka a výuky nejazykového předmětu, konkrétně matematiky, z pohledu budoucích učitelů primární školy. Věnujeme se možnostem rozšíření programové nabídky oboru Učitelství pro 1. stupeňZŠ prostřednictvím nově koncipovaného volitelného předmětu "Aplikace angličtiny ve výuce primární matematiky", který má studentům poskytnout větší rozhled nad možnostmi mezipředmětového propojení matematiky a anglického jazyka na základě metody CLIL (Content and Language Integrated Learning).

  • Název v anglickém jazyce

    English as a foreign language in teaching primary

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the current issues of possible integration of teaching a foreign language and a non-language subject, namely mathematics, from the perspective of future primary school teachers. We consider a possible extension of the university courses for prospective primary school teachers, namely through a newly designed elective course "Application of English in teaching primary mathematics", which should provide students with a knowledge how to make cross-curricular connections with mathematics and English language using CLIL (Content and Language Integrated Learning).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica IX. Matematika 6

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    265-269

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus