CLIL - integrovaná výuka matematiky a angličtiny v přípravě budoucích učitelů 1. stupně základních škol na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153496" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153496 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CLIL - integrovaná výuka matematiky a angličtiny v přípravě budoucích učitelů 1. stupně základních škol na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou přípravy studentů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ v kontextu zavádění metody CLIL do českých škol. Popisuje vzájemnou spolupráci kateder anglického jazyka a matematiky směřující k vytváření odborných, jazykových a didaktických kompetencí budoucích učitelů prvního stupně ZŠ.
Název v anglickém jazyce
CLIL - Integration of Mathematics and English in Teacher Training Courses for Primary Teachers at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the implementation of CLIL in the pre-service teacher training courses for primary teachers. It discusses the teaching competences necessary for the integration of mathematics and English at primary schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AUPO Facultas Paedagogica. Mathematica IX. Matematika 6
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
33-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—