Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CLIL - integrovaná výuka matematiky a angličtiny v přípravě budoucích učitelů 1. stupně základních škol na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153496" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153496 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CLIL - integrovaná výuka matematiky a angličtiny v přípravě budoucích učitelů 1. stupně základních škol na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou přípravy studentů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ v kontextu zavádění metody CLIL do českých škol. Popisuje vzájemnou spolupráci kateder anglického jazyka a matematiky směřující k vytváření odborných, jazykových a didaktických kompetencí budoucích učitelů prvního stupně ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    CLIL - Integration of Mathematics and English in Teacher Training Courses for Primary Teachers at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the implementation of CLIL in the pre-service teacher training courses for primary teachers. It discusses the teaching competences necessary for the integration of mathematics and English at primary schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUPO Facultas Paedagogica. Mathematica IX. Matematika 6

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    33-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus