Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkoumání vlivu ICT na učení žáků v českém prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkoumání vlivu ICT na učení žáků v českém prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na zkoumání vlivu Informačních a komunikačních technologií na učení žáků na základních školách v České republice. Objasňuje základní pojmy teorie digitálních domorodců a digitálních imigrantů od Marca Prensky. Prezentuje záměr řešení disertační práce zaměřené na tuto problematiku. Článek také uvádí výzkumy zaměřené na vliv informačních a komunikačních technologií na učení studentů vysokých škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Examining the Impact of ICT on Learning Pupils in Czech Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on exploring the ICT influence to pupil learning at secondary schools in the Czech Republic. It explains the basic terms of the theory "digital natives and digital immigrants" by Marc Prensky. It presents a opinion to solving dissertation thesis focused on this issue. The article also presents research focused on the ICT influence to learning of university students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2014

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    86-87

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus