Zkoumání vlivu ICT na učení žáků v českém prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkoumání vlivu ICT na učení žáků v českém prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na zkoumání vlivu Informačních a komunikačních technologií na učení žáků na základních školách v České republice. Objasňuje základní pojmy teorie digitálních domorodců a digitálních imigrantů od Marca Prensky. Prezentuje záměr řešení disertační práce zaměřené na tuto problematiku. Článek také uvádí výzkumy zaměřené na vliv informačních a komunikačních technologií na učení studentů vysokých škol.
Název v anglickém jazyce
Examining the Impact of ICT on Learning Pupils in Czech Environment
Popis výsledku anglicky
The article is focused on exploring the ICT influence to pupil learning at secondary schools in the Czech Republic. It explains the basic terms of the theory "digital natives and digital immigrants" by Marc Prensky. It presents a opinion to solving dissertation thesis focused on this issue. The article also presents research focused on the ICT influence to learning of university students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2/2014
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
86-87
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—