Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Skupina digitálních domorodců na základních a středních školách.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158118" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158118 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Skupina digitálních domorodců na základních a středních školách.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na výzkum vlivu informačních a komunikačních technologií na učení žáků. Cílem článku je zjistit, zda existuje skupina žáků na základních a středních školách, která je ovlivněna informačními a komunikačními technologiemi v oblasti učenía dále čím se tato skupina charakterizuje. Použitou metodou výzkumného šetření je dotazník. K vyhodnocení výsledků je použita shluková analýza.

  • Název v anglickém jazyce

    The group of digital natives at lower - secondary schools and high schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes research focused on the influence of the information and communication technology (ICT) on pupils' learning. This article, first of all, aims to determine whether there is a group of pupils at lower-secondary schools and high schools, which is influenced by ICT in learning. And second of all, what is this group characterized by. The method used in the research is a questionnaire. The cluster analysis is used for the purpose of the results evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. Sborník z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-261-0551-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    92-102

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku