CLIL Method in Information Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153475" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153475 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Die Clil-Methode im Informationsunterricht
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag befasst sich mit der Methode des bilingualen Sachfachunterrichts, mit dessen Vor- und Nachteilen. Er präsentiert Erhebungsergebnisse zum aktuellen Anwendungsstand der CLILMethode an Grundschulen und in der Unterstufe mehrjähriger Gymnasien imOlmützer und Südmährischen Kreis. Es wird die Möglichkeit vorgestellt, die CLIL-Methode im Informationsunterricht an den Schulen anzuwenden.
Název v anglickém jazyce
CLIL Method in Information Education
Popis výsledku anglicky
Contribution deals with the method of integrating content and language learning, its advantages and disadvantages. It presents the survey results of the current state using CLIL method in elementary schools and lower grades of secondary schools in the South Moravian Region and Olomouc Region. It presents opportunity to use the CLIL method in information education at schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání 2014
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
431-434
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—