Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33154518" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33154518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky ve svém příspěvku nahlížejí na možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků primární školy prostřednictvím využívání aktivizačních výukových metod, jež se v prostředí české primární školy dostaly do popředí teprve v souvislosti s nedávnou kurikulární reformou. Své názory opírají o výsledky ověřování čtenářské gramotnosti u žáků 3.-5. ročníku základní školy, přičemž jsou sledovány výsledky úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti v mateřském jazyce u žáků jednak ve fázi před zavedením těchto metod do výuky a následně po šesti týdnech intenzivního seznamování se s těmito metodami.
Název v anglickém jazyce
Development of reading literacy by primary school pupils - do not rely on conventional teaching methods
Popis výsledku anglicky
This article deals with the possibility of developing literacy skills of primary school pupils through the use of activating teaching methods that are in the environment of Czech primary schools they come to the fore only in connection with the recent curriculum reform. Their views are based on the results of the verification reading literacy among pupils 3rd to 5th grade elementary school, pursuing success results in reading literacy in the mother tongue of pupils both in the phase prior to the introduction of these methods in teaching and after six weeks of intensive familiarization with these methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vybrané praktické aspekty kurikulrání reformy v českém vzdělávání
ISBN
978-80-905245-2-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
147-160
Název nakladatele
Česká pedagogická společnost při AV ČR
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
21. 3. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—