Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33154518" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33154518 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorky ve svém příspěvku nahlížejí na možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků primární školy prostřednictvím využívání aktivizačních výukových metod, jež se v prostředí české primární školy dostaly do popředí teprve v souvislosti s nedávnou kurikulární reformou. Své názory opírají o výsledky ověřování čtenářské gramotnosti u žáků 3.-5. ročníku základní školy, přičemž jsou sledovány výsledky úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti v mateřském jazyce u žáků jednak ve fázi před zavedením těchto metod do výuky a následně po šesti týdnech intenzivního seznamování se s těmito metodami.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of reading literacy by primary school pupils - do not rely on conventional teaching methods

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the possibility of developing literacy skills of primary school pupils through the use of activating teaching methods that are in the environment of Czech primary schools they come to the fore only in connection with the recent curriculum reform. Their views are based on the results of the verification reading literacy among pupils 3rd to 5th grade elementary school, pursuing success results in reading literacy in the mother tongue of pupils both in the phase prior to the introduction of these methods in teaching and after six weeks of intensive familiarization with these methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vybrané praktické aspekty kurikulrání reformy v českém vzdělávání

  • ISBN

    978-80-905245-2-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    147-160

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost při AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    21. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku