Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598136" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598136 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná monografie navazuje svým obsahem na monografii pod názvem Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Monografie obsahuje výzkumné šetření, na které bylo navázáno v roce 2019 a zabývalo se korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of pupils reading in the second class of primary school

  • Popis výsledku anglicky

    Submitted monograph continues with its content in monograph with the name Aspects of pupils reading in the second class of primary school, which was released in the 2017. Monograph contains research investigation, in which we continued in the 2019 and we were dealing with correlation of teaching method of the elementary reading and writing and the level of the reading literacy in the end of the second grade of the elementary school. We were finding out, if the choice of the teaching method (analytic-synthetic method, genetic method) influences the level of the reading literacy, mainly in the areas of understanding of the text, orientation in the text and inference of conclusion. Mentioned areas of the reading literacy were investigated by the didactic test and the results were statistically assessed and commented.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5610-2

  • Počet stran knihy

    137

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy