Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33151851" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33151851 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500258X" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500258X</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.228" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.228</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students
Popis výsledku v původním jazyce
In this study, the authors present the issue of mapping approaches in upbringing in the process of creating of professional thinking of teachers. The primary objective of this study is to show methodological possibilities of mapping the process of forming professional career thinking and beliefs of future teachers in the undergraduate training. Undergraduate training then, in relation to the nature of the study, can be simply described as the process of transition from education to the subjective theoryof general formal representation of knowledge based on universally shared semantic structure. But is it really like that?
Název v anglickém jazyce
Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students
Popis výsledku anglicky
In this study, the authors present the issue of mapping approaches in upbringing in the process of creating of professional thinking of teachers. The primary objective of this study is to show methodological possibilities of mapping the process of forming professional career thinking and beliefs of future teachers in the undergraduate training. Undergraduate training then, in relation to the nature of the study, can be simply described as the process of transition from education to the subjective theoryof general formal representation of knowledge based on universally shared semantic structure. But is it really like that?
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Svazek periodika
171
Číslo periodika v rámci svazku
1/2015
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
"1168-1175"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—