Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33151851" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33151851 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500258X" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500258X</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.228" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.228</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this study, the authors present the issue of mapping approaches in upbringing in the process of creating of professional thinking of teachers. The primary objective of this study is to show methodological possibilities of mapping the process of forming professional career thinking and beliefs of future teachers in the undergraduate training. Undergraduate training then, in relation to the nature of the study, can be simply described as the process of transition from education to the subjective theoryof general formal representation of knowledge based on universally shared semantic structure. But is it really like that?

  • Název v anglickém jazyce

    Mapping Approaches to Describe Fragments and Constructs Training for Novice Students

  • Popis výsledku anglicky

    In this study, the authors present the issue of mapping approaches in upbringing in the process of creating of professional thinking of teachers. The primary objective of this study is to show methodological possibilities of mapping the process of forming professional career thinking and beliefs of future teachers in the undergraduate training. Undergraduate training then, in relation to the nature of the study, can be simply described as the process of transition from education to the subjective theoryof general formal representation of knowledge based on universally shared semantic structure. But is it really like that?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    171

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2015

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    "1168-1175"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus