Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Basic Discourse on Discipline for Novice Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33151923" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33151923 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4236/jss.2015.32012" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4236/jss.2015.32012</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4236/jss.2015.32012" target="_blank" >10.4236/jss.2015.32012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Basic Discourse on Discipline for Novice Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a research investigation focused on creating a basic discourse on discipline in novice teachers. The qualitatively-chosen methodology identifies, for a selected sample, how length of pedagogical experience and gender influence the creation and maintenance of a teacher's authority in the classroom. This research is a part of the project, which focuses on mapping the different approaches of education for novice teachers to PDF Palacky University in Olomouc. The aim is to highlight thepossible theoretical and methodological approaches in addressing the issue of discipline than on specific statistical data.

  • Název v anglickém jazyce

    Basic Discourse on Discipline for Novice Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a research investigation focused on creating a basic discourse on discipline in novice teachers. The qualitatively-chosen methodology identifies, for a selected sample, how length of pedagogical experience and gender influence the creation and maintenance of a teacher's authority in the classroom. This research is a part of the project, which focuses on mapping the different approaches of education for novice teachers to PDF Palacky University in Olomouc. The aim is to highlight thepossible theoretical and methodological approaches in addressing the issue of discipline than on specific statistical data.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Open Journal of Social Sciences

  • ISSN

    2327-5952

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    88-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus