Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učit umění: Učitel a žák v labyrintu současného umění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153694" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153694 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učit umění: Učitel a žák v labyrintu současného umění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá výukou současného umění na středních školách a shrnuje výsledky dvou výzkumných šetření, které přinášejí jednak vhled do uvažování žáků nad současným uměním a jednak pohled pedagogů, jejichž úkolem je žáky na jejich cestě k porozuměníumění provázet. Knihu doplňuje také oddíl věnovaný novým médiím v umění, který poukazuje na možnosti nových médií ve výuce a vyzdvihuje jejich využitelnost a efektivitu. Součástí publikace jsou také přepisy rozhovorů s pedagogy, kteří jsou aktivní na umělecké scéně jako tvůrci nebo jako teoretici.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Art: A Teacher and a Student in the Labyrinth of Contemporary Art

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is focused on the teaching of contemporary art at secondary schools and it summarizes the results of two research studies that provide insight into the thinking of students of contemporary art and also the view of teachers whose task is to accompany students on their way to the understanding of art . The book is complemented by a section devoted to new media art, which highlights the potential of new media in the classroom, their usefulness and efficiency. The publication also comprisestranscripts of interviews with teachers who are active in the art scene as creators or as theorists.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4849-7

  • Počet stran knihy

    183

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy