Učit umění: Učitel a žák v labyrintu současného umění
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153694" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153694 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učit umění: Učitel a žák v labyrintu současného umění
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá výukou současného umění na středních školách a shrnuje výsledky dvou výzkumných šetření, které přinášejí jednak vhled do uvažování žáků nad současným uměním a jednak pohled pedagogů, jejichž úkolem je žáky na jejich cestě k porozuměníumění provázet. Knihu doplňuje také oddíl věnovaný novým médiím v umění, který poukazuje na možnosti nových médií ve výuce a vyzdvihuje jejich využitelnost a efektivitu. Součástí publikace jsou také přepisy rozhovorů s pedagogy, kteří jsou aktivní na umělecké scéně jako tvůrci nebo jako teoretici.
Název v anglickém jazyce
Teaching Art: A Teacher and a Student in the Labyrinth of Contemporary Art
Popis výsledku anglicky
The publication is focused on the teaching of contemporary art at secondary schools and it summarizes the results of two research studies that provide insight into the thinking of students of contemporary art and also the view of teachers whose task is to accompany students on their way to the understanding of art . The book is complemented by a section devoted to new media art, which highlights the potential of new media in the classroom, their usefulness and efficiency. The publication also comprisestranscripts of interviews with teachers who are active in the art scene as creators or as theorists.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-4849-7
Počet stran knihy
183
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—