Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lifelong Learning in Methods of Drama therapy for Staff Working with People with Disabilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154096" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.17770/sie2015vol4.346" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.17770/sie2015vol4.346</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17770/sie2015vol4.346" target="_blank" >10.17770/sie2015vol4.346</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Nepreryvnoe obrazovanie sotrudnikov domov dlja ljudej s ograničennymi vozmožnostjami v oblasti dramaterapii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tema etoj stati eto nepreryvnoe obučenie personala, rabotajuščego v domach dlja ljudej s narušenijami umstvennogo razvitija pri pomošči metodov dramaterapii. Osoboe vnimanie v proekte udeleno obrazovaniju s ispolzovaniem etich metodov v učreždenijach, gde personal rabotaet s proživajuščimi v dannom učreždenii klientami. Preimuščestvo takogo podchoda sostoit v tom, čto personal chorošo znaet klientov, i poetomu možet sposobstvovat učastiju klientov i nabljudat za ich progressom vo vremja processa.

  • Název v anglickém jazyce

    Lifelong Learning in Methods of Drama therapy for Staff Working with People with Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    Topic of this article is about lifelong learning for staff who works within the homes of people with intellectual disorder in using methods of drama therapy. The project particularly emphases on the education using these methods within institutions, where clients live and workers are employed. The advantage of this approach is that workers know them well, so they can promote clients' participation and observe their progress during the process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Society, Integration, Education. Proceedings of the International Scientific Conference

  • ISBN

    978-9984-44-164-1

  • ISSN

    1691-5887

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    205-214

  • Název nakladatele

    R?zeknes Augstskola

  • Místo vydání

    R?zekne

  • Místo konání akce

    R?zeknes, Latvia

  • Datum konání akce

    22. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku