Lifelong Learning in Methods of Drama therapy for Staff Working with People with Disabilities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154096" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154096 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.17770/sie2015vol4.346" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.17770/sie2015vol4.346</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.17770/sie2015vol4.346" target="_blank" >10.17770/sie2015vol4.346</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Nepreryvnoe obrazovanie sotrudnikov domov dlja ljudej s ograničennymi vozmožnostjami v oblasti dramaterapii
Popis výsledku v původním jazyce
Tema etoj stati eto nepreryvnoe obučenie personala, rabotajuščego v domach dlja ljudej s narušenijami umstvennogo razvitija pri pomošči metodov dramaterapii. Osoboe vnimanie v proekte udeleno obrazovaniju s ispolzovaniem etich metodov v učreždenijach, gde personal rabotaet s proživajuščimi v dannom učreždenii klientami. Preimuščestvo takogo podchoda sostoit v tom, čto personal chorošo znaet klientov, i poetomu možet sposobstvovat učastiju klientov i nabljudat za ich progressom vo vremja processa.
Název v anglickém jazyce
Lifelong Learning in Methods of Drama therapy for Staff Working with People with Disabilities
Popis výsledku anglicky
Topic of this article is about lifelong learning for staff who works within the homes of people with intellectual disorder in using methods of drama therapy. The project particularly emphases on the education using these methods within institutions, where clients live and workers are employed. The advantage of this approach is that workers know them well, so they can promote clients' participation and observe their progress during the process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Society, Integration, Education. Proceedings of the International Scientific Conference
ISBN
978-9984-44-164-1
ISSN
1691-5887
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
205-214
Název nakladatele
R?zeknes Augstskola
Místo vydání
R?zekne
Místo konání akce
R?zeknes, Latvia
Datum konání akce
22. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—