Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154146" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154146 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24446653" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24446653</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24446653" target="_blank" >10.5507/pdf.15.24446653</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie "Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání" reaguje na moderní trendy, tj. na podporu technického vzdělávání ve snaze zvýšit zájem mladé generace o techniku a technická povolání. Zaměřuje se na využití elektrotechnických stavebnic, které poskytují příležitost k rozvoji zájmu žáků o elektrotechniku, robotiku a v širších souvislostech i o informační technologie. Problematika elektrotechnických stavebnic má na českých školách tradici, avšak stejně jako v zahraničí jsou v posledních letech do vzdělávání aplikovány špičkové technologie, mj. stavebnicový komplex Arduino nebo Lego Mindstorms, které posouvají možnosti rozvoje žáků z roviny manuálně-dovednostní do roviny kognitivně-kreativní. Uvedené stavebnicové systémy výrazně přispívají k rozvoji myšlení, k dovednosti řešit problémy a nacházet tvůrčí řešení. Podporují u žáků algoritmické schopnosti ve smyslu kreativního návrhu algoritmu a jeho funkčního testování a případného modifikování. Elektrotechnické stavebn

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic building kits and their significance for education

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph " Electronic building kits and their significance for education" reacts on the modern trends, i. e. the support of technical education with an effort to increase the interest of the younger generation in technology and technical occupations. It focuses on the use of electronic building kits which offer the opportunity to develop the interest of the pupils in the electronics, robotics, and in broader sense also in the information technologies. The issue of electronic building kits has its tradition on the Czech schools, but same as in abroad the top-level technologies are being applied in the education in the recent years, i. a. building kit Arduino or Lego Mindstorms, which shift the opportunities of pupil's development from the manually-skills level to cognitively-creative level. The building kit systems significantly contribute to the development of thinking, skills to solve problems and to finding creative solutions. They support the algorithmic skills of the pupils in

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4665-3

  • Počet stran knihy

    131

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy