Playful Building and Programming Robots in Primary Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593412" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593412 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.024" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.024</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.024" target="_blank" >10.5507/tvv.2018.024</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Hravá forma stavby a programovania robotov na základnej škole
Popis výsledku v původním jazyce
Štúdia sa zaoberá robotickými stavebnicami, ktoré sa využívajú v edukácii na základných školách. Autori analyzujú, opisujú, a navrhujú akými formami môže prebiehať výučba stavby a programovania robotov. Skúmajú, aká je vybavenosť základných škôl robotickými stavebnicami, aké postoje majú žiaci k práci s robotickými stavebnicami a či ich používanie má kladný vplyv na zlepšenie technických zručností žiakov. Zaujíma ich tiež, či dochádza k zlepšeniu vzťahu žiakov k programovaniu, prírodovedným a technickým predmetom. Autori prinášajú svoje skúsenosti z práce s robotickou stavebnicou LEGO MINDSTORMS EV3 v záujmovom krúžku informatiky pre žiakov druhého stupňa základnej školy a tiež z prípravy budúcich učiteľov informatiky na zavedenie edukačnej robotiky do škôl.
Název v anglickém jazyce
Playful Building and Programming Robots in Primary Schools
Popis výsledku anglicky
This thesis is dedicated to an overview of robotic building kits which are being used in the education process at primary schools. The authors propose, describe and analyse the forms in which robot construction and programming can take place. The attitude of pupils towards the usage of the robotic building kit is being examined as well as evaluating the influence on their technical abilities, programming skills, nature and technical science. It describes the usage of robotic building kit LEGO MINDSTORMS EV3 in terms of assembling and programing process within the Informatics amateur club for 2nd degree level for primary school pupils.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
130-139
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—