Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Playful Building and Programming Robots in Primary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593412" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.024" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.024</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.024" target="_blank" >10.5507/tvv.2018.024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Hravá forma stavby a programovania robotov na základnej škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Štúdia sa zaoberá robotickými stavebnicami, ktoré sa využívajú v edukácii na základných školách. Autori analyzujú, opisujú, a navrhujú akými formami môže prebiehať výučba stavby a programovania robotov. Skúmajú, aká je vybavenosť základných škôl robotickými stavebnicami, aké postoje majú žiaci k práci s robotickými stavebnicami a či ich používanie má kladný vplyv na zlepšenie technických zručností žiakov. Zaujíma ich tiež, či dochádza k zlepšeniu vzťahu žiakov k programovaniu, prírodovedným a technickým predmetom. Autori prinášajú svoje skúsenosti z práce s robotickou stavebnicou LEGO MINDSTORMS EV3 v záujmovom krúžku informatiky pre žiakov druhého stupňa základnej školy a tiež z prípravy budúcich učiteľov informatiky na zavedenie edukačnej robotiky do škôl.

  • Název v anglickém jazyce

    Playful Building and Programming Robots in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This thesis is dedicated to an overview of robotic building kits which are being used in the education process at primary schools. The authors propose, describe and analyse the forms in which robot construction and programming can take place. The attitude of pupils towards the usage of the robotic building kit is being examined as well as evaluating the influence on their technical abilities, programming skills, nature and technical science. It describes the usage of robotic building kit LEGO MINDSTORMS EV3 in terms of assembling and programing process within the Informatics amateur club for 2nd degree level for primary school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    130-139

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus