Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programování robotů na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612110" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612110 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/05.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/05.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2022.006" target="_blank" >10.5507/tvv.2022.006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Programování robotů na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Roboti, robotika, robotické hračky a robotické stavebnice jsou velmi diskutovaným tématem v dnešním školství. Jakým způsobem robotiku do vyučovacího procesu zařadit? V kterých ročnících robotiku zařadit? Jaké robotické hračky či stavebnice ve výuce využívat? V kterých vyučovacích předmětech a oblastech robotiku implementovat? Je robotika součástí Rámcových i Školních vzdělávacích programů? Proč robotiku do vyučovacího procesu zařazovat? Toto jsou otázky, které v současné době řeší mnoho učitelů na základních a středních školách. Technologický pokrok a vývoj nezastavíme. Robotika je obor, který se velmi rychle rozvíjí. Roboti jsou nedílnou součástí našeho života a pomocníky v různých oborech i domácnostech. Vzhledem k tomu, že některé obory mají obrovský nedostatek pracovníků, začínají roboti nahrazovat i lidské činitele. Robotické hračky a stavebnice jsou v dnešní době jednou z cest, jak začít u dětí budovat vztah k technice a robotice už ve školce, na základní škole, střední škole či vysoké škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Robotics at Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Robots, robotics, robotic toys and robotic kits are a much-discussed topic in today&apos;s education. How to include robotics in the teaching process? In which years to include robotics? What robotic toys or kits to use in teaching? In which subjects and areas to implement robotics? Is robotics part of the Framework and School educational programs? Why include robotics in the teaching process? These are issues that are currently being addressed by many primary and secondary school teachers. We will not stop technological progress and development. Robotics is a field that is developing very fast. Robots are an integral part of our lives and helpers in various fields and households. Due to the huge shortage of workers in some fields, robots are also beginning to replace human factors. Today, robotic toys and kits are one of the ways to start building a relationship with technology and robotics in children in kindergarten, primary school, high school or university.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    43-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus