Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti realizace a přínosy polytechnického vzdělávání v podmínkách humanitně a přírodovědně orientovaných středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154355" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154355 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jtie.upol.cz/15_1.htm" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/15_1.htm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.003" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti realizace a přínosy polytechnického vzdělávání v podmínkách humanitně a přírodovědně orientovaných středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Polytechnické vzdělávání je v podmínkách netechnicky orientovaných škol novou, relativně neprobádanou oblastí. Je tedy nutné zabývat se otázkami, zda je tato výuka na těchto školách potřebná a jaký může mít dopad na další rozvoj studentů. Účelem realizované výzkumné práce, jež je prezentována v dalším textu, byla explanace přínosů provedeného experimentu, který spočíval v zavedení tematického celku počítačem podporované vytváření 2D a 3D výkresové dokumentace s podporou CAD systému do výuky netechnickyorientovaných středních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Implementation and Benefits of Polytechnic Education in Terms of Secondary Schools with Humanities and/or Sciences Focused Programs

  • Popis výsledku anglicky

    Polytechnic education in terms of non-technical schools represents a new, relatively unexplored area. It is therefore necessary to deal with questions concerning the necessity of such training at these schools, and its potential influence and/or inpact on students' further development. nder, was the explanation of the benefits of an experiment, focused on the addition of a thematic unit of computer aided design (drafting) in 2D and 3D supported by CAD systems to the curriculum of non-technical secondaryschools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education (online)

  • ISSN

    1803-6805

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    43-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus