Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsoby rozvoje kompetencí učitelů v oblasti práce s moderními didaktickými prostředky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154357" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.011" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsoby rozvoje kompetencí učitelů v oblasti práce s moderními didaktickými prostředky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V době exploze informačních a komunikačních technologií se tak do popředí zájmu pedagogů dostávají moderní, na digitálních technologiích postavené didaktické prostředky, které využívají multimédia. Jednotlivé složky multimediálních prezentací, které jsouzprostředkovány náročnějšími technickými sestavami, v nichž má hlavní slovo výpočetní technika - ona jediná je schopna převést informace z různých zdrojů do společného prostředí procesem nazývaným digitalizace, je nutné nejen sestavit, ale zvládat jehodistribuci nejen směrem k žákům, ale také vhodně sdílet směrem k ostatním pedagogům. Všechny uvedené skutečnosti kladou nové požadavky na učitele, kteří musí být připraveni s moderními didaktickými prostředky a technologiemi pracovat a vytvářet pro potřeby takto koncipované výuky také vhodné vzdělávací materiály a také je vhodným způsobem využívat při výuce. V tomto moderním paradigmatu vzdělávání jsou tak kladeny nové požadavky na učitele a i když nemusí být učitelé nutně experti na obl

  • Název v anglickém jazyce

    Ways of Developing Teachers' Competencies in Working with Modern Didactic Resources

  • Popis výsledku anglicky

    The current expansion of information and communication technology brings to the forefront of teachers modern, digital technology based didactic tools, using multimedia. The individual components of multimedia presentations that are mediated by demandingtechnical assemblies, dominated by IT, which alone is able to transfer information from various sources into a common environment by means of a process called digitization, have not only to be built, but also distributed to pupils, and shared with othermembers of teaching staff. All the above mentioned facts mean new challenges for teachers who have to be ready not only to use modern didactic resources and technologies, but also to create suitable teaching materials, and apply them in classes. The dynamically changing education paradigm thus places new demands on teachers who are not necessarily ICT experts, yet should be able to use the ICT tools in classes, acting primarily as advisors. The submitted paper presents the concept of tra

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    193-200

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus