Možnosti podpory polytechnického vzdělávání v mateřské škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154390" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154390 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.003" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.003</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti podpory polytechnického vzdělávání v mateřské škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje možnosti využití vybrané konstrukční stavebnice Lego Duplo při rozvoji polytechnického vzdělávání v podmínkách mateřské školy. Akcentován je význam konstrukčních her a činností jako nedílná součást edukačního procesu v mateřské škole. Problematika je řešena v kontextu technické výchovy a jejích specifik na podkladě aktuálních vzdělávacích trendů v dané oblasti.
Název v anglickém jazyce
Possibilities to support of polytrchnic education at kindergarten
Popis výsledku anglicky
The article presents possibilities to use the selected construction kit Lego Duplo during the development of the polytechnic education in the conditions of kindergarten. The importance of the constructive games and activities is accented while they are considered a substantial element of the educational process at kindergarten. The issue is solved in a context of technical education and its specific properties based on the current educational trends in the given area.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.20.0166" target="_blank" >EE2.3.20.0166: Centrum teorie vzdělávání přírodovědných oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1/2015
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
89-101
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—