Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické zásady v elektrotechnickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154398" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154398 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.017" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické zásady v elektrotechnickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Didaktický proces v elektrotechnickém vzdělávání představuje proces, který neprobíhá podle subjektivního přání a libovůle učitele. Ani žák si neosvojí elektrotechnické poznatky systematicky, pokud bude postupovat živelně a pasivně. Vyučovací proces musíbýt zalomen na objektivních zákonitostech, které se zpravidla formulují jako didaktické zásady. Příspěvek se zabývá vymezením těchto zásad v kontextu elektrotechnického vzdělávání. Součástí je i pojetí gnoseologických postupů jako podstatného rysu didaktického procesu tohoto vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles of Teaching in the Electronics Education

  • Popis výsledku anglicky

    Didactic process in the electronic learning is a process that is not according to the subjective desire and discretion of the teacher. Neither the learner has mastered electrical knowledge systematically, if it will proceed spontaneously and passively. The teaching process must be broken on the basis of objective regularities, which are generally worded in such didactic principles. The contribution deals with the definition of these principles in the context of electrical education. It also includes theconcept of epistemological procedures as a significant feature of the educational process of this education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    335-338

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus