Didaktické zásady v elektrotechnickém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154398" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154398 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.017" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.017</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktické zásady v elektrotechnickém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Didaktický proces v elektrotechnickém vzdělávání představuje proces, který neprobíhá podle subjektivního přání a libovůle učitele. Ani žák si neosvojí elektrotechnické poznatky systematicky, pokud bude postupovat živelně a pasivně. Vyučovací proces musíbýt zalomen na objektivních zákonitostech, které se zpravidla formulují jako didaktické zásady. Příspěvek se zabývá vymezením těchto zásad v kontextu elektrotechnického vzdělávání. Součástí je i pojetí gnoseologických postupů jako podstatného rysu didaktického procesu tohoto vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Principles of Teaching in the Electronics Education
Popis výsledku anglicky
Didactic process in the electronic learning is a process that is not according to the subjective desire and discretion of the teacher. Neither the learner has mastered electrical knowledge systematically, if it will proceed spontaneously and passively. The teaching process must be broken on the basis of objective regularities, which are generally worded in such didactic principles. The contribution deals with the definition of these principles in the context of electrical education. It also includes theconcept of epistemological procedures as a significant feature of the educational process of this education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
335-338
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—