Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná výuka a kompetence učitele k její realizaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154608" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka a kompetence učitele k její realizaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá výzkumem učitelských kompetencí vázaných k realizaci badatelsky orientované výuky. Nahlíží na kompetence jako na nezbytnou součást učitelské výbavy, přičemž zasazuje toto téma do kontextu prací dalších autorů. Poskytuje přehled o aktuálním stavu řešené problematiky a prezentuje dílčí výsledky realizovaných výzkumných šetření, které se staly podkladem pro realizaci rozsáhlejšího výzkumu, který je v tomto článku prezentován. Výzkumné šetření si kladlo za cíl vhodnými postupy určit, kterékompetence učitele jsou pro realizaci badatelsky orientované výuky klíčové, základní a prahové, což se stalo podkladem pro tvorbu kompetenčního modelu

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-based instruction and teacher's competences for its realization

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with a research of the teachers' competences bounded to the realization of the inquiry-based instruction. It sees competences as a necessary part of the teacher's abilities and advocates this topic into the other authors' works' context. It provides an overview of the current state of the solved issue and presents the partial results of the realized researches which became the base for the realization of a broader investigation which is in the article presented. The aim of the researchwas to define (via appropriate approaches) which competences of a teacher are the key ones for the realization of the inquiry-based instruction, which are the basic ones and the threshold ones. This all became a base for a creation of a competence model.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

    7-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus