Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná výuka: Kompetence učitelů k její realizaci v technických a přírodovědných předmětech na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153949" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153949 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24445151" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24445151</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24445151" target="_blank" >10.5507/pdf.15.24445151</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka: Kompetence učitelů k její realizaci v technických a přírodovědných předmětech na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace reaguje na potřebu rozvoje pedagogické teorie v oblasti badatelsky orientované výuky se zaměřením na kompetence učitele technických a přírodovědných předmětů a na aktuální potřeby zohledňující rozvoj žáka a vycházející ze vzdělávací praxe a požadavky společnosti. Koncepčně je pojata jako teoreticko-empirická studie rozpracovávající poznatkovou bázi badatelsky orientované výuky a s ní související učitelské kompetence na základě syntézy dílčích teoretických poznatků a reflexe výsledků relevantních výzkumných šetření. Je řešena relativně ohraničená oblast pedagogické teorie, která má však širší souvislosti projevující se vazbami na příbuzné vědní obory - mj. na psychologii, přírodní vědy, techniku. Prostřednictvím teoretických a empirických šetření usiluje o rozšíření teorie pedagogiky a přispívá k propojení pedagogických výzkumů a výzkumů v oborových didaktikách technických a přírodovědných předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-based instruction: Teachers' competences to its realization in technical and science-based subjects at basic schools

  • Popis výsledku anglicky

    The shown monograph reacts on the need of development of the pedagogic theory in the field of inquiry based instruction which focuses on the competences of a teacher of technical and natural sciences subjects and on the current needs refl ecting the development of a pupil based on an educative practice and the requirements of the society. This monograph is conceptually approached as a theoretical-empirical study elaborating the knowledge base of the inquiry based instruction and with related teacher's competences based on the synthesis of the fractional theoretical pieces of knowledge and refl ection of the results of the relevant research inquiries. It solves the relatively limited fi eld of pedagogical theory, which though has a broader context expressed by the bonds with the related disciplines - i.a. psychology, natural sciences, engineering. By the means of theoretical and empirical inquiries, its effort is to broaden the theory of pedagogy and it contributes to link the pedagogic

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4515-1

  • Počet stran knihy

    254

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy