Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Financial literacy - opinions of teachers from secondary school for pupils with mild mental disabilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33155912" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33155912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Financial literacy - opinions of teachers from secondary school for pupils with mild mental disabilities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper outlines a brief pilot study of financial literacy and deals with the issue of financial literacy from the secondary school teacher point of view. In an increasingly risky and globalized marketplace, people must be able to make well-informed financial decisions. Many studies show the increasing indebtedness of Czech pupils (vulnerable group consists of people with mental disabilities) and the insufficiency of education in the area of financial literacy.

  • Název v anglickém jazyce

    Financial literacy - opinions of teachers from secondary school for pupils with mild mental disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    Paper outlines a brief pilot study of financial literacy and deals with the issue of financial literacy from the secondary school teacher point of view. In an increasingly risky and globalized marketplace, people must be able to make well-informed financial decisions. Many studies show the increasing indebtedness of Czech pupils (vulnerable group consists of people with mental disabilities) and the insufficiency of education in the area of financial literacy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mathematica V

  • ISBN

    978-80-561-0296-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    32-37

  • Název nakladatele

    Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok, Slovakia

  • Datum konání akce

    3. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku