Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dramaterapie v sociálních službách - klient v procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156468" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dramaterapie v sociálních službách - klient v procesu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt Dramaterapie v sociálních službách byl primárně koncipován jako specifická forma celoživotního vzdělávání pracovníků v metodách dramaterapie v DOZP. Vzdělávání proběhlo formou pravidelných dramaterapeutických intervencí přímo v zařízeních s klienty s mentálním postižením a s aktivní účastí pracovníků. Článek si klade za cíl popsat paralelní proces, který celoživotní vzdělávání doprovázel, tedy zaměřit se na téma klienta s mentálním postižením v procesu. V úvodu článku bude čtenář uveden do teoretických souvislostí, z kterých dramaterapeuti během vedení procesu filozoficky vycházeli. Poté bude seznámen s výsledky kvantitativního výzkumného šetření a kvalitativní analýzou "zažitého" dramaterapeutického procesu. Cílem výzkumu bylo především zachytit a popsat prožitek klienta během procesu, specifikovat jeho vnímání a chování, hledat a objevovat jeho potenciál, limity a možnosti osobnostního rozvoje skrze metody dramaterapie.

  • Název v anglickém jazyce

    Drama Therapy in Social Services - Client in Therapeutic Process

  • Popis výsledku anglicky

    Dramatherapeutic project was primarily designed as a specific form of lifelong learning in methods of dramatherapy for staff of Homes for people with disabilities. The training took place in the organization with clients with intellectual disabilities and their carers as active participants. The article focus on the theme of a client with mental disabilities during the therapeutic process, which was parallel process of lifelong learning. We will mention a theoretical context in the first part, philosophical bases. Than we will describe the results of quantitative research and qualitative analysis of the research. The goal of the research was to notice and describe the client's experience during the process, specify their perception and behavior, searchand discover their potential, limits and possibilities for personal development through drama therapeutic methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Společný prostor/Common place 2015. Sborník příspěvků/Proceedings

  • ISBN

    978-80-244-4603-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    205-219

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku