Sebepojetí žáka a hodnocení v badatelsky orientované výuce technické výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156669" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156669 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.001" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.001</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.001" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.001</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebepojetí žáka a hodnocení v badatelsky orientované výuce technické výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reaguje na aktuální vzdělávací trendy v oblasti polytechnického vzdělávání a prezentuje badatelsky orientovanou výuku jako jednu z příležitostí k formování sebepojetí žáka. Snahou příspěvku předložit souvislosti sebepojetí ve vztahu k technickévýchově. Současně prezentuje sebehodnocení žáka, jako nedílnou součást jeho sebepojetí
Název v anglickém jazyce
Pupil's self-concept and assessment in inquiry-based technical education
Popis výsledku anglicky
The paper responds to current educational trends in polytechnic education and presents inquiry-based education as the one of the opportunities for the development and the pupil's self-evaluation. On the basis of this contribution is an attempt to presentthe context of self-concept in relation to technical education. At the same time it presents the student self-assessment as an integral part of their self-image.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1/2015
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
31-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—