Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebepojetí žáka a hodnocení v badatelsky orientované výuce technické výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156669" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156669 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.001" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.001</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.001" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebepojetí žáka a hodnocení v badatelsky orientované výuce technické výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek reaguje na aktuální vzdělávací trendy v oblasti polytechnického vzdělávání a prezentuje badatelsky orientovanou výuku jako jednu z příležitostí k formování sebepojetí žáka. Snahou příspěvku předložit souvislosti sebepojetí ve vztahu k technickévýchově. Současně prezentuje sebehodnocení žáka, jako nedílnou součást jeho sebepojetí

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's self-concept and assessment in inquiry-based technical education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper responds to current educational trends in polytechnic education and presents inquiry-based education as the one of the opportunities for the development and the pupil's self-evaluation. On the basis of this contribution is an attempt to presentthe context of self-concept in relation to technical education. At the same time it presents the student self-assessment as an integral part of their self-image.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2015

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    31-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus